Alicante imorgon, idag barnkalas

Dålig uppdatering nu igen, menmen. I helgen var jag i stugan och i Victors familjs stuga, det är lite coolt att våra stugor ligger i samma område. Eller hur? Träffade hans pappa för första gången i lördags och det gick fin fint, grillade, drack lite och snackade :) mys på det. Idag har jag varit på stan för att köpa present till farmor som fyller 60 år när vi är borta (anledningen till resan) sen har jag packat och sen har jag inte gjort så mycket mera, inget plugg idag i alla fall. Ska bort till mina kusiner om 1 timma (kl6) Lukas fyller 11 tror jag, inte säker. och sen ska jag träffa <3:at. Blir ju att säga hejdå imorgon, kommer ju inte ses på tre dagar...hmm hur ska jag klara mig???



Ha det så bra i Sverige....
......men jag kommer ha det bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0