Dålig eller vad?

Fan vad dålig jag är på att blogga för tillfället, haha! Tycker nästan lite synd om alla som läser den när det inte kommer nys inlägg, haha. Håll ut, jag ska skärpa mig! Det gick iaf jätte bra hos Victors mamma, va kul att träffa henne och systern värsta party familjen och det var kulkul! Lördagen tillbringades med Victor, bakis i soffan innan han blev körklar så vi kunde köra tillbaka till nyköping. Sen på lördagen var jag bakis till ja, länge och då var det bara att börja dricka igen för då var det utgång med Hanna E, Victor, Alex och Henke. Bra bra helg. men nu är det bara att kämpa på i skolan igen efter ett skönt lov.

Kommentarer
Postat av: ejne

äääntligen ;)

2009-04-15 @ 07:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0