Tisdag

Nu var det tisdag och det betyder att vi kommer närmre helgen, tack och lov. Vill ha ghelg nu för det känndes ju inte som om jag hade någon helg den här helgen som var, kunde ju inte göra det jag ville eftersom att jag skulle jobba. Jobbet känns bra och jag kommer fortsättaatt jobba som personligassistent nu framöver och under sommaren så det känns bra de. Idag kommer jag få plugga som ett as, har 4 grejer tills imorgon, samhällsarbete (om Etiopien och Eritrea) sen ska jag ha föredrag om det (power point i 15 min) Svenska tal och geografi prov. Frågan är ju, Kommer jag hinna klart med allt??

 

                            Eritrea                                                                                Etiopien                                     

Kommentarer
Postat av: ejne

kämpa kämpa!! you can do it :)

2009-04-21 @ 12:45:29
Postat av: ejne

kämpa kämpa!! you can do it :)

2009-04-21 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0