Torsdag och träning

Då var det torsdag igen, och imorgon är det fredag :) toppen! Sitter just nu och håller på med ett arbete i internationellekonomi som skulle varit klart för ett tag sedan, men som tur är så går jag i en oseriös klass så det var ju bara två som lämmnat in det. Det var ju bra för mig iaf. Man iaf så går det inte så bra, känns inte som om jag kommer någon vart och jag har ingen motivation för att skriva om hur ett land bäst utvecklas.....

Har varit riktigt dålig på att träna den senaste tiden men nu ska jag dra igång igen, så idag blir det spinning, dock själv men men ska nog överleva det med. Spinning passet börjar kl 17 så jag ska gå hemmifrån vid 16:30 så jag får en bra plats :P Men nu ska jag fortsätta med mitt arbete.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0