haha, jag hittade hit igen

Sitter och pluggar, eller pluggar var väl att ta i. Men jag gjorde det för ett tag sen iaf. Jag pluggar till lärare nu, i norrköping så just nu håller jag på att läsa en forskartext på engelska, inte men favo men jag kämpar på! Satt och läsat lite bloggar och kom och tänka på min, som är orörd sen nästan ett år! haha. Fick för mig att skriva ett lnlägg. Väntar på att Victor ska sluta jobba, vi ska till min mormmor som är i spanien- mitt uppdrag är att ta in post, skotta och vattna. Jag skulle inte anlita mig själv till detta, haha! Kanske ska börja med den här bloggen igen, märkte ju hur kul det var att läsa allt från förr :) ett bra sett att veta vad man sysslat med, om man inte har allt i huvudet!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0